ימים של חשבון נפש

תחילת שנה היא הזדמנות לחשבון נפש ולטיפוס מעלה בלולאה המקרבת אותנו אל ההצלחה. עשו עם עצמכם חשבון נפש ובררו האם השנה אתם מתכוונים לממש את הפוטנציאל שלכם.

בימים אלו אנו נמצאים בשלהי חודש אלול ובפתחה של שנה חדשה. נקודות ציון כאלו, הן נקודות שבהן החומר והרוח מתקרבים, ואנו עושים “אתחול מערכות” במובנים רבים בחיינו. לפי היהדות בכדי שאדם יהיה מסוגל לבצע תהליך של שינוי, צריכים לעבור 40 ימים לפחות – כמספר הימים בין ראש חודש אלול ליום הכיפורים, ימים של עבודה כמעט יומיומית בדרך למציאות חדשה.

מאתחלים מחדש
בכל שנה ניתנת לנו ההזדמנות לנצל את האתחול בכדי לעלות למעלה בלולאה הרוחנית על ידי הטהרות, סליחה בין אדם לחברו וכפרה על המשגים שלנו. השיא הינו חשבון הנפש המאפשר לנו לסקור את שעברנו, להתנקות לגמרי ולהתחיל מחדש. תחילת שנה היא הזדמנות לפתוח בפני עצמנו פתח להזדמנות חדשה, ולהתחלה של תהליך עמוק ורב עוצמה.

גם בתחום הכלכלי ההחלטה להתחיל תהליך של אימון לכלכלת המשפחה כוללת  שינוי עצום בהרגלים, בתפיסות, בגישה לכסף. ההתרגלות לדרך החיים החדשה מצריכה גם היא כ-40 ימים ורבים מאלו שעברו את התהליך, מתארים את החודש הראשון כקשה ביותר כיוון שבו הם הצטרכו ללמוד לצרוך באופן שונה לגמרי מבעבר ולהתרגל לחיים מתוקצבים, אבל כבר במהלך החודש השני הם מתחילים להרגיש בשליטה על התהליך וכי הוא אפשרי עבורם.

מבחינת ההתנהלות הכלכלית, תחילתה של שנה חדשה מאפשרת לנו לעלות למעלה בלולאה על ידי שינוי בדרכי הפעולה. כפי שלא כל האנשים משתמשים בשנה החדשה בכדי להתרומם רוחנית, גם מבחינה כלכלית 95% מהאנשים ימשיכו להתנהל בצורה שגרתית עם כסף ויעסקו בהישרדות כלכלית, ורק 3-5% מהאנשים יפעלו בדרך שונה.

אהבתם? שתפו עם חברים!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מאמרים נוספים שיעזרו לך לעשות עוד כסף

רוצה פריצת דרך כלכלית?
אני מזמין אותך לקבל “שיחת ייעוץ ובהירות” ( ב ZOOM)  ללא עלות 
ליצירת פריצת דרך כלכלית 
עם מנטור של תכנית סוד הכסף

icon-05-min